Βγενόπουλος, ο Έλλην Μπερλουσκόνι;

https://i2.wp.com/galera.gr/magazine/uploads/img4734376a1b0ed.jpg

Το σκίτσο είναι από τη «Γαλέρα»

Οι αθλιότητες του Τ. Τέλλογλου για εθνική κυβέρνηση έκτακτης ανάγκης που θα αναστείλει άρθρα του Συντάγματος και θα εντείνει την κρατική καταστολή βαίνουν παράλληλα με την υπερπροβολή του Ανδρέα Βγενόπουλου από το συγκρότημα Αλαφούζου (ΣΚΑΙ, Καθημερινή).

Σε άρθρο με τίτλο «Υπερπροβολή του Ανδρέα Βγενόπουλου», το σημερινό «Ποντίκι» (29/4/2010, σελ. 9) παρατηρεί ότι τόσο ο Λυγερός στην Καθημερινή όσο και ο Παπαχελάς στον ΣΚΑΙ προλειαίνουν το έδαφος της καθόδου του μεγαλοεπιχειρηματία στην πολιτική:

«Στην αρχή η ‘Καθημερινή’ τον «φωτογράφισε ως …χρήσιμο με έναν μάλλον ανορθόδοξο τρόπο, που έδινε σήμα μόνο στους πολύ υποψιασμένους», σημειώνει το Ποντίκι -και συνεχίζει: «Στην ίδια εφημερίδα, την περασμένη Κυριακή, το άρθρο του Σταύρου Λυγερού [βλ. ολόκληρο εδώ] μας προειδοποίησε ότι είναι πιθανή μια ‘πρωτοβουλία εκτός πολιτικού συστήματος’ και ονομάτιζε τον επιχειρηματία». Αλλά και η συνέντευξη-ποταμός του Βγενόπουλου στον Παπαχελά προβλήθηκε δύο φορές απ’την τηλεόραση του ΣΚΑΪ, με αναφορές στον επιχειρηματία να παίρνουν χαρακτήρα ανοιχτής διαφήμισης.

Το Ποντίκι θεωρεί αυτονόητο ότι ο Βγενόπουλος είναι ένας από τους εκλεκτούς του συγκροτήματος Αλαφούζου για την πολιτική σκηνή μετά το «τέλος της Μεταπολίτευσης» που προπαγανδίζουν οι δημοσιογράφοι του εδώ και καιρό, σε συγχορδία με τους συναδέλφους τους του «Βήματος». Το σενάριο ενδυναμώνει και πρόσφατη δημοσκόπηση που πρόβαλε τηλεοπτικός σταθμός, σύμφωνα με την οποία ο Βγενόπουλος συγκέντρωνε ισχυρή προτίμηση για υπουργός Οικονομικών. Σε άλλη δημοσκόπηση, επιπλέον, υψηλό ποσοστό των ερωτώμενων απαντούσε θετικά ως προς την ανάγκη δημιουργίας νέου κόμματος. Το «κόμμα των επιχειρηματιών», εξάλλου, αποτελεί σενάριο που διακινείται εδώ και πολύ καιρό στα ιδιωτικά ΜΜΕ.

Η υποστήριξη του Βγενόπουλου από τα αστικά κόμματα ή μερίδες τους (βλ. εδώ παλιότερο άρθρο του Ιού), σε συνδυασμό με την πρόσβαση (σε) και υποστήριξη από σημαντικά ΜΜΕ, αν μη τι άλλο μας υποχρεώνει να προσέξουμε το σενάριο ενός μπερλουσκονισμού α λα ελληνικά. Για την ακρίβεια, ενός δεύτερου και ισχυρότερου μπερλουσκονισμού, όπως θα εξηγούσε ο Δημήτρης Ψαρράς στο βιβλίο του «Το κρυφό χέρι του Καρατζαφέρη».

  • Διαβάστε εδώ παλιότερο άρθρο της «Γαλέρας» για το «φαινόμενο Βγενόπουλος»
Advertisements

Περί theatrodromou
Το Θέατρο Δρόμου είναι ένας τρόπος να πεις όσα μπορούν να ειπωθούν με κείμενα, εικόνες και μουσικές.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: