Για την “υποψηφιότητα” Τσακνή στον Δήμο της Αθήνας

Δεν θα με ενοχλούσε αν κατέβαινε ο Τσακνής υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ (ή και του ΣΥΡΙΖΑ) στον Δήμο της Αθήνας.

Δεν θα με ενοχλούσε, μολονότι μια τέτοια επιλογή δεν θα ήταν ακριβώς αυτό που λέμε «σεβασμός στη συλλογικότητα» (εν προκειμένω την Ανοιχή Πόλη), ούτε ακριβώς χειραφέτηση του χώρου από τους «νόμους» της πολιτικής επικοινωνίας (συνήθως η έμφαση στο «επικοινωνίας»), ούτε ακριβώς επιλογή μακράς πνοής -και μένω σ’αυτά, γιατί οι κατά καιρούς πατριωτικές του εξάρσεις είναι απολύτως δευτερεύουσας σημασίας, τόσο στη συγκυρία που συζητάμε, όσο και στα αυτοδιοικητικά γενικότερα.

Αυτό το οποίο με ενοχλεί, είναι η ψοφοδεής δήλωση κομματικής πειθαρχίας του Τσακνή και υποστήριξης «του συντρόφου Νίκου Σοφιανού», που κατά θαυματουργό τρόπο συνυπάρχει με την -όχι και τόσο μετριόφρονα, εδώ που τα λέμε- φιλοδοξία του να ενώσει την Αριστερά υπό την (ματαιωθείσα) υποψηφιότητά του΄ κι όλα αυτά, λίγες μέρες έπειτα από συνέντευξή του στην Αυγή, όπου, αφήνοντας στην άκρη τον κνίτη μέσα του, δήλωνε τα αυτονόητα: «Ορισμένα ζητήματα τακτικής πρέπει να αναθεωρηθούν, ορισμένα ζητήματα που αφορούν τις συμμαχίες και τον διάλογο πρέπει να ξανατεθούν. Δεν είναι δυνατόν σήμερα να υπάρχουν λογικές αποκλεισμών λόγω διαφοροποιήσεων. Όταν έχεις ένα Μνημόνιο, μια οικονομική βαρβαρότητα η οποία επελαύνει, όταν έχεις τέτοια περιρρέουσα πολιτική, οικονομική, κοινωνική κατάσταση, δεν μπορείς να προβάλλεις μόνο την καθαρότητα των θέσεών σου» .

Αυτό που με ενοχλεί περισσότερο, ωστόσο, (περισσότερο κι απ’τα διλήμματα του Τσακνή, την κνίτικη νομιμοφροσύνη του και τον αριστερό ναρκισσισμό του -εκκωφαντικό, παρεμπιπτόντως, στον τρόπο με τον οποίο τραγουδά), είναι το πώς χειρίστηκαν το θέμα ο ΣΥΡΙΖΑ και ο Συνασπισμός. Με ενοχλεί τόσο η λογική του ταχυδακτυλουργού που βγάζει λαγούς απ’το καπέλο (λέγε με ευκαιριακές επιλογές που υπαγορεύονται από το ακαταμάχητο κριτήριο της επικοινωνιακής απήχησης-του-επιλεγέντος-για-την-άμεση-εκλογική-επιτυχία-της-συλλογικότητας) όσο και η αδυναμία, επιεικώς, του χώρου να περιφρουρήσει τους σχεδιασμούς του από διαρροές, με αποτέλεσμα, όταν οι διερευνητικές επαφές αποτυγχάνουν και οι διερευνώμενοι διαχωρίζουν βιαίως εαυτούς από τη φημολογία (π.χ. η Σακοράφα διαψεύδει με συνέντευξη στο Βήμα και ο Τσακνής στηρίζει δημόσια …ΚΚΕ), ο χώρος και τα μέλη του να εκτίθενται.

Έχει πάψει πια να με συγκινεί η γυρισμένη πλάτη του Τσακνή στο μέλλον και νομίζω πως, στη συγκυρία που διανύουμε, είναι σωστό να μην ψάχνουμε μόνο ανάμεσά μας, όταν στους μεγάλους Δήμους και την περιφέρεια το ΠΑΣΟΚ αναμένεται να πάθει μεγάλο κάζο για τα άθλια μέτρα που προωθεί μαζί με την ακροδεξιά. Από αυτήν την άποψη, νομίζω ότι η παρουσία του χώρου στις επερχόμενες εκλογές -κυρίως, όμως, εκεί που παίζεται το σκληρό ντέρμπι μέσα στην κρίση: δίπλα σ’αυτούς που τσακίζει η κρίση– θα είναι αυτή που πρέπει. Απλά να, η γυναίκα του Καίσαρα, πρέπει να φαίνεται και σοβαρή, εκτός απ’το να είναι.

ΥΓ: Βρήκα το κείμενο σε ένα μπλογκ ονόματι «Ένωση Οπαδών ΣΥΡΙΖΑ», μαζί με το υβριστικό σχόλιο του Neobolshevik90. Δεν θεωρώ καθόλου τιμητική -το αντίθετο: μάλλον δυσφημιστική- την αναδημοσίευση του κειμένου μου σε ένα μπλογκ όπως αυτό των «Οπαδών», όσο αυτό συνεχίζει την …ευγενή παράδοση στον κανιβαλισμό των απόψεων με τις οποίες διαφωνεί -και που «συμβαίνει» να είναι αποκλειστικά και μόνο απόψεις (και φορείς) εντός της Αριστεράς και εντός του ΣΥΡΙΖΑ. Ζήτησα την δημοσίευση του σχολίου αυτού από το εν λόγω μπλογκ, ακριβώς όπως συνέβη με τον Neobolshevik90 και το Θέατρο Δρόμου.

Advertisements

Περί theatrodromou
Το Θέατρο Δρόμου είναι ένας τρόπος να πεις όσα μπορούν να ειπωθούν με κείμενα, εικόνες και μουσικές.

23 Responses to Για την “υποψηφιότητα” Τσακνή στον Δήμο της Αθήνας

  1. babis says:

    pantws egw thewrw oti i apantisi pou edwse i sakorafa itane endeiktiki gia to oti den mporeis na stirixteis se tetoia proswpa gia na einai stin prwti grammi! na einai diladi to prwto onoma san upopsifioi gia ena sunduasmo, ston opoio nexri proteinos den summeteixe, kai eixe kapoious logous profanws pou den summeteixe!

    sigoura diladi i sakorafa einai pio konta kai isws kai na tautizetai me ton suriza stis theseis tou gia to mnimonio(kai oxi mono), omws mexri polu prosfata itan vouleutis tou pasok, kai den mporoume ap ti mia mera stin alli na ti thewrisoume(kat anagki) san ena anwrima politiko atomo pou molis diafwnise me to komma pou summeteixe, amesws tha mpei kai upopsifia me to allo! de lew oti de ginetai, alla pio pithano einai na summeteixe katarxas stis diadikasies tou kommatos, i telospantwsn me enan tropo na upirxe mia prokatarktiki periodos, wste na niwthei oti einai meros tou neou pragmatos, me to opoio fainetai na sumfwnei telika perissotero ap auto pou proteinos summeteixe!

    opote egw thewrw eustoxes tis proseggiseis kai twn duo proswpwn, alla den mou fainetai periergo to pws kateliksan, mias kai mou fainontai viastikes oi protasseis ek merous suriza gia na summetasxoun san upopsifioi-ekproswpoi enos kommatos pou mexri prosfata den summeteixan! kai nomizw akrivws auto thelei na pei me tin apantisi tis i sakorafa!

    twra tha mou peis oti genika ithele o suriza na dimiourgisei ena klima genikoteris summetoxis sta psifodeltia proswpwn kai xwrwn pou na sumpuknwnoun tin antistasi sto mnimonio. einai mia apopsi me tin opoia sumfwnw, omws stin prokeimeni periptwsi mou fainetai oti kollaei kapou to pragma sto oti ta sugkekrimena proswpa tha itan ekproswpoi ousiastika twn psifodeltiwn tou suriza, kati pou tha itan isws anetoimoi ki ekeinoi opws fainetai na upostiriksoun! kapws tesi mou fainetai!

    kai stin teliki etsi nomizw einai kai to swsto! diladi opws proseggizeis enan politiko xwro, pou gia na ginei i sumpraksi prepei na uparxei ena istoriko sunennoisis, koinis drasis kai diadikasiwn isws, kapws etsi prepei na ginetai kai me ta proswpa!

    genika den eimai antithetos se mia prooptiki na itan mazi sta psifodeltia diaforoi politikoi xwroi gia na ekfrasoun tin antithesi sto mnimonio, alla den kserw kata poso proxwraei pragmatika mia tetoia diadikasia. den kserw ti ginetai me ton suriza kai tous oikologous(pou einai emetikoi parepiptontws), den kserw kata poso upirkse diathesi sunergasias me antarsya! ap oti nomizw pantws stin antarsya to apekleian! den kserw..!

    tha sunfwnisw pantws oti tha mporouse o suriza na prostateusei perissotero ron euato tou! akomi kai lathos na einai oi kiniseis autes, den prepei na ektithesai toso! den kserw vevaia kata poso einai kai efikto auto! isws tha mporouse na leitourgisei teleiws mustika kai diakritika, alla ap oti fainetai den uparxei tetoia dunatotita, afou molis vgainoun ap ti diaskepsi marturane ta panta! pantws i politiki einai kai gia na einai faneri..!
    exei faei pantws polles proeklogikes xulopittes! min ksehname kai tin kouneva!

  2. Neobolshevik90 says:

    Δεύτερο χαστούκι στην κλίκα Τσίπρα και στο ΣΥΝ.
    Μετά το ξεμπρόστιασμα του Τσίπρα από την Σοφία Σακοράφα, ο πρόεδρος Τσίπρας δέχεται άλλο ένα εκκωφαντικό χαστούκι από το Διονύση Τσακνή.
    Ο Διονύσης Τσακνής μπήκε στο μακρύ κατάλογο των ανθρώπων που παραγοντίστικα προσπάθησε να πλευρίσει ο ΣΥΝ και ο ΣΥΡΙΖΑ.
    Κούνεβα, Σακοράφα, Δημαράς, Οικονόμου, Παπασπύρου, Μητρόπουλος, Τσακνής, όλοι, κάποιοι από σωστή σκοπιά και κάποιοι από λανθασμένη απέκρουσαν το οπορτουνιστικό παιχνίδάκι της Κουμουνδούρου.
    Αυτό που καθαρά φαίνεται πλέον είναι ότι ο ΣΥΝ ξεπερνώντας τον χειρότερο οπορτουνιστικό του εαυτό, πέρασε στα χωράφια της ΦΑΙΔΡΟΤΗΤΑΣ, ΤΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ. Με μπροστάρη τον Αλέξη και την κλίκα του.
    Φάνηκε ακόμα η όλη ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ του ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΥ κόμματος που ονομάζεται ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ. Και -τολμώ να πω- η αναμενόμενη ΠΤΩΣΗ και οπεραιτέρω ΕΚΦΥΛΙΣΜΟΣ του ΣΥΡΙΖΑ.
    Σκληρά όλα αυτά αλλά πραγματικά.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι ένα σχήμα ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟ χωρίς κάποια προοπτική πια. Εν μέσω κρίσης πόσο βολονταριστής μπορεί να είναι κάποιοις για να ζητησει επαναπροσδιορισμό του χαρακτήρα του σχήματος.
    Εξάλλου, ο ΣΥΝ και ο Αλέξης με την παρέα του έχουν διαφορετικό σχεδιασμό από ορισμένες συνιστώσες και ορισμένους αγωνιστές του ΣΥΡΙΖΑ.
    Όσον αφορά τον Τσακνή. Δεν καταλαβαίνω γιατί τα βάζετε κάποιοι μαζί του. Δηλαδή ο ΣΥΡΙΖΑ τι είναι για να πειθαρχήσει σ’ αυτόν ο Τσακνής; Ο ένας και μοναδικός εκφραστής της Αριστεράς στην Ελλάδα σήμερα; Δηλαδή το θέμα είναι η «κνιτικη πειθαρχία»; Με τόσο ΦΑΙΔΡΕΣ κριτικές σε άλλες κινηματικές δυνάμεις τι θα βγει; Μονάχα η εικόνα ενός χώρου (της Αριστεράς) που στέκεται όχι μέσα στην κοινωνία, αλλά πάνω απ’αυτήν. Πράγμα που ΔΕΝ ισχυει, παρά τις πολλές αντιφάσεις, τις μεγάλες διαφωνίες μεταξύ μας και -ενίοτε- τις σοβαρές συγκρούσεις ,για τις οποίες υπεθυνο δεν είναι μόνο το ΚΚΕ, αλλά ΟΛΕΣ οι σημερινές δυνάμεις. Και τολ΄μω να πω κύριος υπεύθυνος είναι ο ΣΥΝ. Αλλά ας αφήσουμε τις ευθύνες.
    Ο Τσακνής δεν είχε καμιά υποχρέωση να δεχτεί την πρόταση των ΣΥΝ και ΣΥΡΙΖΑ. Σωστά έπραξε. Διαχρονικά στο ΚΚΕ ήταν προσκείμενος. Και είναι πολύ θετικό ένας άνθρωπος που σταθερά ανήκει στο ΚΚΕ να στηρίξει μια ενωτική κίνηση όπως το Αριστερό Βήμα, όπως και ο σ.Χουρμουζιάδης άλλωστε.
    Και κάτι άλλο: είναι λανθασμένη η πειθαρχία στη γραμμή του ΚΚΕ και σωστή η πειθαρχία σε αυτή του ΣΥΡΙΖΑ;

  3. Παράθεμα: Yποψηφιότητα Τσακνή στο Δ. Αθήνας « ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΥΔΑΠ

  4. Χρηστος Κ. says:

    Τι εγινε ρε παιδια ηρθαν οι κνιτες? Ουτε νερο ουτε μπουκια ψωμι στους οπορτουνιστες του ΣΥΝ. Ενα ειναι το κομμα.
    Νεο»μπολσεβικε» πες μας τι πινεις και δε μας δινεις.

  5. ΕΟΣ says:

    Μας κατηγορείς για “κανιβαλισμό” επειδή τα “χώνουμε” στην Κουμουνδούρου γιατί φρόντισε να καταστρέψει ένα από τα πιο ελπιδοφόρα ενωτικά εγχειρήματα στο χώρο της Αριστεράς και δεν κάνουμε “γόνιμη κριτική”, όπως για παράδειγμα – λέμε τώρα – η υπερκομματική φιλοτσιπρική φράξια της ΑΝΑΣΑ. Διατηρείς για τον εαυτό του την οριοθέτηση των κριτηρίων ανάμεσα στην “γόνιμη” και “συντροφική” κριτική και τον “κανιβαλισμό” όχι κρίνοντας τις συγκεκριμένες μας θέσεις ή απόψεις μας, αλλά κρίνοντας το ποιοί είναι οι πολιτικοί μας φίλοι και ποιοί είναι οι αντίπαλοι μας.

    Επίσης, μη φοβάσαι ότι θα σε κακοχαρακτηρήσει η Τσιπροπαρέα και σου κόψει την καλημέρα, επειδή δημοσιεύσαμε το κείμενό σου. Αυτοί, τούτη την περίοδο είναι πνιγμένοι στα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει μόνοι τους και δεν ασχολούνται με τέτοια μικροπράγματα. Εξάλλου θα εκτιμήσουν σίγουρα την απαξιωτική αναφορά σου στην λέξη “οπαδός”, γιατί πράγματι αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που τους ενοχλεί, επειδή καταγράφει την αποτυχία της δημιουργίας του “ΣΥΡΙΖΑ των μελών” και την κυριαρχία της μικροπολιτικής των μηχανισμών. Γι αυτό το λόγο αισθανόμαστε περήφανοι γιατί είμαστε “οπαδοί”, όπως εξηγούμε και στο κείμενό μας “Ποιοί είμαστε;

    Υ.Γ. Στο κείμενό σου κάνεις σωστές διαπιστώσεις για τον ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ και τον Δ. Τσακνή. Όμως κάνεις μια λάθος εκτίμηση όταν γράφεις “..όταν στους μεγάλους Δήμους και την περιφέρεια το ΠΑΣΟΚ αναμένεται να πάθει μεγάλο κάζο για τα άθλια μέτρα που προωθεί μαζί με την ακροδεξιά.” Είσαι πολύ αισιόδοξος για την κατάσταση που επικρατεί στην κοινωνία, στο κίνημα στην Αριστερά. Εμείς δεν προβλέπουμε ότι το ΠΑΣΟΚ θα πάθει μεγάλο κάζο. Στην καλύτερη περίπτωση θα πάθει μικρό κάζο και στην χειρότερη θα πάρει μια καθαρή εκλογική νίκη. Μακάρι όμως οι κοινές επιθυμίες μας να γίνουν πραγματικότητα και να βγεις σωστός και σε αυτό το σημείο!…

    • Σε κατηγορώ για κανιβαλισμό γιατί

      – έστησες ένα χουλιγκάνικο μπλογκ αποκλειστικά και μόνο εναντίον α) μιας από τις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, β) των μισών συνιστωσών του που θεωρείς ότι «παίζουν το παιχνίδι» της πρώτης, γ) του προέδρου της Κοινοβουλευτικής του Ομάδας (όχι του Τσίπρα: του Φούφουτου), επιτιθέμενος σε όλους αυτούς με λεξιλόγιο και ηθική κρεοπωλείου («αυτοί άρχισαν», άρα δικαιολογείσαι…), αδιαφορώντας πλήρως για το ποιοι μπορεί να διαβάζουν όσα γράφεις και πώς μπορεί να τα αξιοποιούν σε βάρος του ΣΥΡΙΖΑ΄ όλα αυτά, την ίδια στιγμή που δηλώνεις «οπαδός του ΣΥΡΙΖΑ»… Για να βρει κανείς δημοσίευση εναντίον γενικά της Αριστεράς, όχι μόνο του ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει να ψάχνει με το κυάλι: «ο Εχθρός είναι εντός».

      – αντιλαμβάνεσαι την πολιτική -και μάλιστα την αριστερή- με όρους προσωπικών μαχών (Τσίπρας vs Αλαβάνου), ακριβώς όπως τα αστικά ΜΜΕ. Δεν σου περνάει καν απ’το μυαλό ότι ακριβώς αυτή η προσωποποίηση των αντιθέσεων είναι μια από τις βασικότερες διαστάσεις της κρίσης της πολιτικής και της Αριστεράς.

      – αναπαράγεις την κατακίτρινη μετα-αυριανική αθλιότητα που κατακλύζει το Ίντερνετ, προφανώς έχοντας εμπεδώσει από μετρ του είδους το δίδαγμα «στο Ίντερνετ αν δεν προκαλείς, είναι σα να μην υπάρχεις»: μικροπολιτική (ο τάδε είπε αυτό στον τάδε και ο δείνα γύρισε και τον έφτυσε), τριανταφυλοπουλίστικες αποκλειστικές αποκαλύψεις (βάλαμε κρυφά κασετοφωνάκι στη Γραμματεία και να τι είπαν οι εχθροί), χολερική προσωπική κριτική μέχρι εξόντωσης του κρινόμενου, συνωμοσιολογική αντίληψη της πολιτικής (η τάδε κλίκα με την δείνα φράξια έστησαν την τάδε παγίδα με τη βοήθεια του δείνα μηχανισμού), λαϊκισμός (ο αγνός απλός λαός της Αριστεράς από τη μια, οι διεφθαρμένες ηγεσίες του από την άλλη -διότι, ως γνωστόν, στα κόμματα της Αριστεράς, οι ηγεσίες αναδεικνύονται ερήμην του λαού, με πραξικόπημα και αίμα…), μεταμοντερνισμός (αποκλειστικά διαδικτυακή πολιτική πρακτική εναντίον των «παρωχημένων κομματικών μηχανισμών» -αλλά κατ’ουσίαν εναντίον των κομμάτων ως συλλογικοτήτων που διαπερνά ο κοινωνικός ανταγωνισμός, άρα έχουν αντιθέσεις, διαβουλεύονται, αποφασίζουν δημοκρατικά και παρεμβαίνουν στον κοινωνικό ανταγωνισμό).

      Όσο για την αισιοδοξία μου, μάλλον οφείλεται στο ότι δεν βλέπω τον κόσμο αποκλειστικά και μόνο από την οθόνη του υπολογιστή και μόνο με τα γυαλιά του φραξιονιστικού μίσους: η διαρκής υπονόμευση όλων εναντίον όλων δεν είναι ακριβώς συνθήκη για να επιβεβαιωθεί αυτή η αισιοδοξία. Αλλά τι σου λέω τώρα… εσύ έχεις στηρίξει σ’ αυτήν και στο οπαδιλίκι τον σκοπό της διαδικτυακής (τουλάχιστον…) ύπαρξής σου. Κι είναι κρίμα, αφ’ενός γιατί τα στερνά σου δεν τιμούν τη διαδρομή σου στο χώρο και αφ’ετέρου, γιατί όλη η αυτή η προσπάθεια εξυγίανσης της Αριστεράς με τα πιο νοσηρά μέσα απαιτεί πολύτιμο χρόνο που, χρησιμοποιούμενος διαφορετικά, θα μπορούσε να αποβεί συνολικά υπέρ του χώρου και εναντίον των αντιπάλων του.

  6. Neobolshevik90 says:

    @Χρήστος Κ.: Και ύστερα ήρθαν οι εξυπνάκηδες. Αν απ’ όσα έγραψα έπιασες μόνο αυτό, μάλλον εσύ κρύβεις ένα μεγάλο «κνιτη» μεσα σου. «κνιτη» δηλαδή όπως εσύ ο ίδιος τον εννοείς.
    Εξάλλου, οι ιδεολογικοπολιτικές παθογένειες της σημερινής ΚΝΕ και τα προβλήματα νοοτροπίας της υπάρχουν ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ σε πολλούς που είναι αντιΚΚΕ για να είναι, όσο «αριστεροί» και να παρουσιάζονται.
    Να που δεν είναι μόνο το ΚΚΕ που πρέπει να υπερβεί τη σημερινή του νοοτροπία…

  7. Χρηστος Κ. says:

    Ευχαριστω για τα καλα σας λογια. Με τιμουν οταν βγαινουν απο τη γραφιδα «αριστερων» που εχουν επιχειρηματα του στυλ «ο ΣΥΝ και ο Αλέξης με την παρέα» ή του στυλ » ξεπερνώντας τον χειρότερο οπορτουνιστικό του εαυτό». Ναι ξερω δεν εισαι κνιτης η αριστερη αναγκη ειναι που σε κανει. Το αν καταλαβαινει κανενας τα γραφομενα σας δεν ειναι απαραιτητο να εχει μεταπτυχιακο. Το χαζοχαρουμενο μενος εναντιον ενος πολιτικου οργανισμου δε μπορει να κρυψει το ακατοικητο της «πολιτικης» σας αναλυσης

  8. Neobolshevik90 says:

    Συγγνώμη κύριε Χρήστο Κ. που χρησιμοποιώ τέτοια φρασεολογία. Δεν ταιριάζει με την «ανανεωτική» ευπρέπεια και τον καθωσπρεπεισμό του ΣΥΝ.
    Ναι σίγουρα δεν χρειάζεται μεταπτυχιακό κάποιος για να καταλάβει τα γραφόμενά μου.
    Αλλά από την άλλη αναρωτιέμαι τι σχέση μπορεί να έχει ο φετιχισμός της φρασεολογίας, ο φετιχισμός της γλώσσας, η νοοτροπία του να τα λέμε ευπρεπώς, με την Εργατική Τάξη και τη Λαϊκότητά της…
    Ακόμα σκέφτομαι πόσο πολιτική ήταν η προσέγγιση Τσίπρα με την αξιοπρεπέσταστη κ.Σοφία Σακοράφα, πόσο πολιτικός ήταν ο τρόπος με τον οποίο προσπάθησε η ηγετική ομάδα Τσίπρα να καπελώσει το Διονύση Τσακνή και το Αριστερό Βήμα Διαλόγου, πόσο πολιτικά πήγε στο παρελθόν τμήμα του ΣΥΡΙΖΑ να καπελώσει την Κωνσταντίνα Κούνεβα ΟΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ μετά την ελεεινή και φασιστική επίθεση των τραμπούκων-ανθρωποειδών της εργοδοσίας, πόσο πολιτικά η Κουμουνδούρου προτάσσει όπου σταθεί και όπου βρεθεί τα σομπρέρος της, έτοιμη να καπελώσει ό,τι κινείται.
    Αλλά κάτι παραπάνω θα ξέρετε εσείς κύριε Χρήστο.
    Άραγε τους εργαζόμενους, ειδικά αυτούς που θα βρεθούν άμεσα άνεργοι, πόσο τελοσπάντων τους ενδιαφέρει ο σχεδιασμός Αλέξη;
    Πόσο τους ενδιαφέρει το ποιες κινήσεις κορυφής θα κάνει η Κουμουνδούρου και ποιους τελικά θα πλευρίσει, όχι τόσο με πολιτικά επιχειρήματα και παρέμβαση στη βάση, τους εργαζόμενους (μπανάλ για ένα κόμμα όπως ο ΣΥΝ…), αλλά με ταμπέλες-όπως είπε σωστά η κ.Σακοράφα- και με παραγοντίστικες συννενοήσεις.
    Και κατά πόσο τελικά τα απολίτικα προσκυνήματα της Κουμουνδούρου στο εικόνισμα της μετανεωτερικότητας και ενός απολίτικου μεταμοντερνισμού κρατάνε το ΣΥΝ στις μάζες;
    Αλλά μήπως ο ΣΥΝ γίνεται αυτιστικός (φτου κακά μόνο ο Πρόεδρος Αλέξης Τσίπρας δικαιούται να απευθύνει τέτοιες κατηγορίες έναντι άλλων αριστερών δυνάμεων);
    Δεν πειράζει όμως. Το κίνημα θα αναπτυχθεί και χωρίς την παρέμβαση του ΣΥΝ σε αυτό.
    Ελπίζω το σχόλιο να μην κοπεί.

  9. Χρηστος Κ. says:

    Η τελευταια σας φραση αναδεικνυει το μεγαλειο του κνιτικου συνομωσιολογικου πυρετου σας. Παντου υπαρχουν εχθροι,πρακτορες και προδοτες. Και σεις με το φωτοστεφανο της αυθεντικης αριστερας αποκαλυπτετε τη «μετανεωτερικότητα» και τον «απολίτικο μεταμοντερνισμο» του ΣΥΝ.
    Ευτυχως υπαρχουν οι λαϊκαντζες σαν και του λογου σας για ξεμπροστιαζουν τους καθωσπρεπει φλωρους του ΣΥΝ.
    Δεν ειναι κακο να διαφωνεις με τις πολιτικες ενος κομματος. Ουτε ειναι κακο να ασκεις κριτικη. Αυτο ομως απεχει ετη φωτος απο τη δικια σας ψοφοδεη κριτικη που αφορα τη Κουνεβα, τη Σακοραφα και αλλους. Για τη δε Κουνεβα εισαστε τοσο ασχετα Καρατζαφερικος που ουτε καν εχετε ψαξει για το τι συνεβει τοτε.
    Καμια προταση και καμια εκμεταλευση φτωχε κνιτακο δεν υπηρξε απο πλευρας ΣΥΝ. Αλλα ξερω ο ταλιμπανισμος ειναι δυσκολη ασθενεια.
    Δε προκειται να ασχοληθω αλλο με το ντελιριο σας. Σας προτεινω να κλεισετε ενα ραντεβου με χειρουργο για να βγαλετε τη σφηνωμενη τυροπιτα απο το κεφαλακι σας.
    Οχι κανενας δακτυλος της CIA ή της Μοσαντ δε θα σας κοψει τα γελοια σας σχολια. Εισαστε αρκετα ικανος να γελοιοποιηστε και μονος σας, δε χρειαζεστε βοηθεια απο το διεθνες ιμπεριαλιστικο κατεστημενο.

  10. Neobolshevik90 says:

    Τι βλέπω; Τρικυμια εν κρανίω;
    Μην χάνεις την ψυχραιμία σου και μη βιάζεσαι να γράψεις ανοησίες.
    Για να καταλάβεις τι περίπτωση είσαι, ανώ αρχικά γράφεις ότι βλέπω παντού πράκτορες(!!!!, που διάολο έβγαλες αυτό το συμπέρασμα, εδώ έχει βουίξει ο τόπος για τις μεθοδεύσεις τις εκλογολογίστικες και τις παραγοντίστικες, εσείς παριστάνετε τους άσχετους!), μετά εσύ ο ίδιος γράφεις ότι είμαι οπαδός του καρατζαφύρερ! Δηλαδή ποιος βλέπει παντού πράκτορες; Αλλά μάλλον πάλι δίκιο θα έχεις.
    Για τη δολοφονική απόπειρα της εργοδοσίας στην Κωνσταντίνα Κούνεβα, τι έγραψα;
    Ο Μπανιάς δεν είχε κάνει τότε πρόταση στην Κούνεβα να είναι επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου;
    Μάλλον εσύ έχεις πάρει κάτι και όχι εγώ.
    Εκτός κι αν έχεις κάποιο άλλο πρόβλημα, κομπλεξική ή σχιζοφρενική ψυχοσύνθεση ας πούμε. Μέχρι και στις ιστοσελίδες των αστικών εφημερίδων υπάρχουν σκληρές κριτικές από τους αναγνώστες για τα παιχνιδάκια της Κουμουνδούρου.
    Τώρα τα περί λαϊκάντζας, φλωριάς, ταλιμπανισμού…ΕΛΕΟΣ! Αυτό που έγραψα είναι οτι ο ΣΥΝ δεν εκφράζει τη Λαϊκότητα των εργαζόμενων έγραψα.
    Και μην ξεχνάμε πως η κύρια κοινωνική αναφορά του ΣΥΝ δεν είναι το Προλεταριάτο, αλλά κυρίως η λεγόμενη νέα μικροαστική τάξη.
    Για γελοίους κοίτα στους καθρέπτες του σπιτιού σου.
    Πυρετό και κρίση αυτισμού μάλλον εσύ έχεις που βλέπεις φαντάσματα!
    Αυτό που έγραψα είναι ότι η λεγόμενη μετανεωτερική ανάλυση που υιοθετεί ο ΣΥΝ έχει τέτοια κενά που δεν επαρκεί για να παρέμβει αποτελεσματικά στις εργαζόμενες μάζες.
    Αν αυτό σου δίνει την εντύπωση ότι ψάχνω πράκτορες…
    Μόνο να δεις τις εξυπνάδες που έχεις γράψει, ξεφτέρι μου, θα δεις οτι εσύ αντέδρασες ακραία, και πως εσύ τελικά δεν σηκώνεις κριτική.
    Αλλά σε καταλαβαίνω, ότι κάποιος χάνει την ψυχραιμία του, μπορεί να στραφεί παρορμητικά σε ανοησίες.
    «Ευτυχως υπαρχουν οι λαϊκαντζες σαν και του λογου σας για ξεμπροστιαζουν τους καθωσπρεπει φλωρους του ΣΥΝ.»
    «Για τη δε Κουνεβα εισαστε τοσο ασχετα Καρατζαφερικος που ουτε καν εχετε ψαξει για το τι συνεβει τοτε.»
    «Καμια προταση και καμια εκμεταλευση φτωχε κνιτακο δεν υπηρξε απο πλευρας ΣΥΝ. Αλλα ξερω ο ταλιμπανισμος ειναι δυσκολη ασθενεια.»
    «Δε προκειται να ασχοληθω αλλο με το ντελιριο σας. Σας προτεινω να κλεισετε ενα ραντεβου με χειρουργο για να βγαλετε τη σφηνωμενη τυροπιτα απο το κεφαλακι σας.»
    «Εισαστε αρκετα ικανος να γελοιοποιηστε και μονος σας, δε χρειαζεστε βοηθεια απο το διεθνες ιμπεριαλιστικο κατεστημενο.»
    Να η «πολιτική» απαντησή σου. Προσπάθειες να με προσβάλεις επί προσωπικού. Αλλά εκεί φτάνει το επίπεδό σου. Και ένας ειλικρινής οπαδός- ή και μέλος- του ΣΥΝ θα έλεγε ότι κάθε άλλο παρά πολιτική είναι η απάντησή σου. Ξεκίνησες τις προσπάθειες για προσβολές επί προσωπικού και μετά εκτροχιάστηκες και ζητάς και τα ρέστα!
    Τουλάχιστον εγώ κριτική έγραψα για το ΣΥΝ-δριμεία αλλά ΟΧΙ επί προσωπικού!
    Και μετά μιλάτε για «κανιβαλισμόυ της ΕΟΣ»!
    Για κοιταχτήτε λίγο στον καθρέφτη!
    Για κοιτάξτε το ΣΥΝ που στο παρελθόν έφτασε να αναπαράγει Ιδεολογικούς Μηχανισμούς του Κράτους!
    Και που κάθισα να σου απαντήσω αξία σου έδωσα.

  11. Δεν βλέπω κάτι αναξιοπρεπές στη στάση Τσακνή. Δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι που δεν πιστεύει.

    Τα υπόλοιπα που γράφεις στο κείμενό σου είναι τελείως υποκειμενικά και εξαρτώνται αποκλειστικά και μόνο στο ότι στηρίζεις τον συγκεκριμένο χώρο.

    • aytonomos aristeros says:

      Den katalabainis poy sinistate i anaxioprepia kai ara i anaxiopistia toy TSAKNI;Sti leo loipon.me dedomeni tin ipopsifiotita KKE sto sofiano ekeinos koybentiaze kai diki toy ipopsifiotita stin athina me tin igesia syn/syriza.
      otan ayto to diereyse o syn/syriza, tote toy tin pesane apo perisso meria alla ke oxi mono,alla mpori ke kapoioi apo to aristero vima poy simmetexei-poy poli kakos to mpleki kai o idios me ti logiki ton dikon toy telikon epilogon,kathistontas etsi anaxiopistes pithanes alles ipopsifiotites apo ki,px kortzidi se elliniko, kai oxi mono apo ton xoro toy syn- kai telika sto adiasma ton mexri protinos synomiliton toy poy ki aytoi nomizan oti brikan ti xrisi kota poy tha mporoyse logo dimofilias(;) na toys xelasposei apo ti dialitikotita poy exoyn peripesei idika ton teleyteo xrono.
      Ola toyta ta kamomata den exoyn sxesi me aristera kai aristeroys alla oyte kai me ipotiyhemena aristera vimata dialogoy enotitas kai kinis drasis tis aristeras .mono thlipsi,idiotelia kai apostrateysi agnon agoniston prokaloyn kai enisxisei toy stalinikoy perissoy kai ton papariga-maili.Oyte valti toys na tane.
      y.g.to teleyteo den to pisteyo.Apla toys metro oti einai politika elipovareis toso i igesia toy syn/syriza oso ki o tsaknis s’ayti tin istoria alla ke gia oti logizete kinimatiki politiki apo ta kato kai ap’ta aristera.

    • Ακόμα κι αν η υποψηφιότητά του δεν ήταν κακή ιδέα, προφανώς ο Τσακνής δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει κάτι που δεν πιστεύει: το πρόβλημα (του) και το νόημα της δικής μου κριτικής είναι ότι πιστεύει δυο-τρία πράγματα για το ίδιο θέμα. Η ένταξη στο Βήμα Διαλόγου, η συνέντευξη στην Αυγή με δεδομένη τη στάση του ΚΚΕ και τελικά η διάψευση …του εαυτού του με δήλωση την επόμενη μέρα -αυτά, που συνέβησαν …αντικειμενικά, «τελείως υποκειμενικά», όπως λες, μου φαίνονται μάλλον ασόβαρα.

  12. aytonomos aristeros says:

    pios tsaknis re kai kokkina aloga;pios dinei simasia se teties malakies pia; kai pion noiazoyn oi xilopites poy rixnoyn oi tsaknides stoys tsipreoys.pisa kai poypoyla gia oloys toys psonismenoys eklogoaristerus tis politikis alla kai stoys omoioys toys kallitexnes tis konomas,dithen kai ola ta ipoloipa.
    apoxi-akiro-leyko,stis ekloges tis pseytoaytodioikisis tis mizas kai tis apatis. LAIKOS XESIKOMOS ,APERGIA DIARKEIAS NA FYGEI O PAPANDREOY,I TROIKA KAI OILAKEDES TOYS

  13. Lefteris P. says:

    Ποιός Α΄και Β΄βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης?
    Αυτά ανήκουν στην εποχή του Μακρή (Καισαριανή), Λογοθέτη (Νίκαια),
    Μιχαλόπουλου (Δάφνη), Κλάδου (Ανώγεια), Τρυπιά (Ν. Φιλαδέλφεια).
    Σήμερα είναι ΕΞΟΥΣΙΑ, ΧΡΗΜΑΤΑ κ.λ.π..
    Γι αυτό και Βουλευτές φεύγουν από το Κοινοβούλιο για Δήμο ή Περιφέρεια.
    Μιλάμε για ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΓΙΑ ΙΣΧΥ και σείς ασχολείσθε με Ψαριανούς, Σοφιανούς κ.λ.π. ανοησίες.
    Ειδικά οι Περιφέρειες θέλουν ΠΡΟΣΩΠΟ με (ισχυρή) πολιτική άποψη.
    Αλλά η Αριστερά (ως συνήθως) ασχολείται με ΕΜΦΥΛΙΟΥΣ. Ερήμην μας.
    Εμείς «ματώνουμε» και εσείς κάνετε επίδειξη. Δε μας σέβεστε. Γι αυτό σας έχουμε χεσμένους. Ντροπή σας γελοίοι.

  14. Lefteris P. says:

    Λογικά θα έπρεπε (εδώ και τώρα) να οριστούν οι Περιφεριάρχες (της όλης Αριστεράς) χωρίς αντιδράσεις, μισόλογα και λοιπές «τοποθετήσεις». Για (σχηματικό) παράδειγμα, να τι εννοώ:
    Αττικής – Αλέκος Αλαβάνος
    Πελοποννήσου- Σοφία Σακοράφα
    Θεσσαλίας – Λιάνα Κανέλλη
    Μακεδονίας – Αγάπιος Σαχίνης
    Ηπείρου – Παναγιώτης Λαφαζάνης
    Θράκης – Μουσταφά Μουσταφά
    Κρήτης …κ.λ.π.
    Καταλαβαίνετε? Αλλά η Αριστερά (είπα) ασχολείται με εμφυλίους (από το 1918 και μέχρι τώρα). Καληνύχτα μας.

  15. Χρηστος Κ. says:

    Παλαβανικοι, νεομπολσεβικοι, οπαδοι (το πληθυντικο δε τον καταλαβα μονοπροσωπη εταιρια ειναι) γιουργιαααααααα! Τοσες ψωναρες σε τοσο μικρο διαμερισμα κατι θα τρεχει δε μπορει.

  16. ΕΟΣ says:

    Τελικά διυλίζεις τον κώνωπα και καταπίνεις την κάμηλο!

    Ένα μόνο παράδειγμα για τον «τριαναφυλοπουλισμό» που μας κατηγορείς: Το πρόβλημα είναι ότι δημοσιοποιήσαμε μαγνητοφωνημένα στοιχεία από την γραμματεία του ΣΥΡΙΖΑ για να αποκρούσουμε τα χοντρά ψεύδη που προωθεί η Κουμουνδούρου μέσω του http://www.TVXS.gr ή ότι το γεγονός ότι ένα κόμμα της Αριστεράς καταφεύγει σε τόσο χυδαίες και ποταπές πρακτικές για να κατατροπώσει τον υπ. αρ. 1 εχθρό του, τον Α. Αλαβάνο ( τα στοιχεία είναι εδώ για κάθε καλόπιστο αναγνώστη:

    )

     Εκτός από το θέμα του Δ. Τσακνή, υπάρχει και το θέμα του Πετράκου στην Πελοπόννησο, όπως και το “Αυτοδιοικητικό Κίνημα Στερεάς Ελλάδας – Εύβοιας” στις εκλογές για την περιφερειακή αυτοδιοίκηση, και η υποψηφιότητα του Αποστόλου. Για αυτά τα ζητήματα τι θα είχες να πεις; Αυτά που γράφουμε για την Κουμουνδούρου μήπως είναι ψέμματα ή κιτρινισμοί;

    • Το πρόβλημα έγκειται στον δύσοσμο κανόνα πάνω στον οποίο ένας παλιός αριστερός έχει στήσει ένα μπλογκ στο όνομα ενός αριστερού πολιτικού χώρου, αλλά στην πραγματικότητα -όπως ο ίδιος παραδέχεται- χάριν ενός προσώπου΄ δεν με ενδιαφέρει καθόλου ποιο είναι αυτό το πρόσωπο, αλλά θα ήταν ακριβέστερο αν το μπλογκ επιγραφόταν οπαδός του συγκεκριμένου προσώπου.

      Τον δύσοσμο αυτόν κανόνα τον περιέγραψα στο προηγούμενο σχόλιο, χωρίς να περιπτωσιολογώ: δεν περιμένω να βγάλω συμπέρασμα από τις δυο-τρεις τελευταίες αναρτήσεις.

      Αν το θέμα του (διαχειριστή του) ΕΟΣ ήταν απλώς η συντροφική πολιτική κριτική, ακόμα και η αιχμηρή, τον ρόλο αυτόν θα τον έπαιζε μια νηφάλια αρθρογραφία, ιντερνετική ή σε κάποια εφημερίδα. Σκοπός του κατακίτρινου ΕΟΣ, ωστόσο, είναι η εξόντωση του αντιπάλου και η διάλυση -ατομικά και διαδικτυακά- όσων αυτός ο αντίπαλος χτίζει συλλογικά και στον έξω κόσμο, με την ηθική ευκολία που εγγυάται η ανωνυμογραφία των μπλογκ. (Αν θα έλεγε τα ίδια και ζωντανά ο διαχειριστής του ΕΟΣ, αυτό είναι μια άλλη συζήτηση, με ψυχολογικές προεκτάσεις, για την οποία είμαι απρόθυμος και αναρμόδιος).

      Εννοείται ότι, όσο πιο κοντινός ο αντίπαλος, τόσο πιο δριμεία η επίθεση, στο πρότυπο των εμφυλιοπολεμικών διαμαχών της Αριστεράς, όπου εχθρός είναι ο αντίπαλος μαοϊκός ή τροτσκιστής ή τασάρχης -ποτέ ο σταλινισμός ή ο αστισμός.

      Κεντρικές υποθέσεις εργασίας του εγχειρήματος είναι ότι α) στην πολιτική επικοινωνία, αν δεν κραυγάζεις, δεν υπάρχεις, β) στο Ίντερνετ, ακόμα κι αν αυτός που κραυγάζει είναι ένας, ακούγεται σαν πολύ περισσότεροι και γ) ο λαός της Αριστεράς (προφήτης του οποίου αυτοανακηρύχτηκε ο διαχειριστής) είναι τόσο χαμηλού επιπέδου, που μόνο από ξεκατίνιασμα, συνωμοσιολογία και μπινελίκι μπορεί να καταλάβει.

      Στο πλαίσιο αυτό, μοιάζει εντελώς λογικό (όσο και δευτερεύον) ο διαχειριστής να ξεκατινιάζει έναν πολιτικό χώρο με εμπάθεια που θα ζήλευε ακροδεξιό μπλογκ και, την ίδια στιγμή, να απευθύνει με συστηματική αποστολή μέιλ το προϊόν του προς τα μέλη του πολιτικού αυτού χώρου, αποκαλύπτοντάς τους, ως διαδικτυακός Μεσσίας, όσα η δόλια ηγεσία τους κρύβει -και κερδίζοντας μερικούς πόντους στην πίτα της ηλεκτρονικής δημοσιότητας.

      Το τι σημαίνουν αυτά συνολικά για την ποιότητα του δημόσιου διαλόγου (και μάλιστα εντός της Αριστεράς) ή το πώς θα αντιμετωπιστούν πολιτικά και επικοινωνιακά οι αντίπαλοι της Αριστεράς, αυτά είναι ερωτήματα η απάντηση των οποίων δεν εγγυάται συγκίνηση και δημοσιότητα, άρα δεν τίθενται καν…

      • ΕΟΣ says:

        Απ’ ότι φαίνεται, δεν καταπίνεις κάμηλο αλλά …ελέφαντα!

        Ας δεχτούμε ότι σε ενοχλεί το ύφος της γραφής μας, γιατί όλες αυτές οι θεωρίες που γράφεις σε αυτό αναφέρονται. Όμως μπορείς να επισημάνεις κάπου που διαδίδουμε ψεύδη ή παραποιοποιούμε γεγονότα και καταστάσεις; Σε προκαλέσαμε να τοποθετηθείς – αναφέροντας ένα παράδειγμα – για το κατασκευασμένο δημοσίευμα του tvxs και το πως η Τσιπροπαρέα λειτουργεί στα ΜΜΕ για να διαβάλει τον Α. Αλαβάνο και όχι μόνο.

        Έχουμε αποκαλύψει αρκετά ανάλογα περιστατικά χυδαίων μεθοδεύσεων της Κουμουνδούρου απέναντι στους πολιτικούς της αντιπάλους και είμαστε στην διάθεσή σου να σου δώσουμε ένα μεγάλο κατάλογο από άλλα παρόμοια. Επίσης δεν είμαστε καθόλου «ανώνυμοι», αλλά επώνυμοι και γνωστοί στο πολιτικό χώρο που αναφερόμαστε και με καθαρές θέσεις αλλά και πολιτικές πρακτικές. Άλλοι θα έπρεπε να είναι στο στόχαστό σου. Αυτοί που θέλουν να καθοδηγήσουν κόμματα και κάνουν πολιτικές κολοτούμπες σαν τις μαϊμούδες στο τσίρκο, χρησιμοποιώντας ποικιλόμορφα μέσα για να ελέγξουν οργανωτικά και πολιτικά το χώρο τους, μέσα που θα τα ζήλευε ακόμα και η ασφάλεια…

        Μάλλον ζεις σε άλλη χώρα, αφού δεν μπορείς να ξεχωρήσεις ποιοί κατέστεψαν ένα από τα πιο ελπιδοφόρα ενωτικά εγχειρήματα της Αριστεράς στη χώρα μας και συνεχίζουν αυτό το καταστροφικό έργο, αφού διέλυσαν πρώτα απ’ όλα το κόμμα τους. Αν νομίζεις πως αυτοί καταλαβαίνουν από τον «διάλογο» που επικαλείσαι, τότε μάλλον δεν έχεις καμία πολιτική εμπειρία απ’ αυτόν τον χώρο. Όμως μπορείς να αποκτήσεις, αν παρακολουθήσεις την συνεδρίαση της Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ. Μια φορά αρκεί…

      • 1. Για τις «αποκαλύψεις»: Η παράδοση του κριτικού ορθολογισμού λέει ότι κάτι αποτελεί γνώση όταν προσφέρεται προς έλεγχο για να διαψευστεί: οι δικοί σου ισχυρισμοί είτε δεν επιτρέπουν τον έλεγχο στους κοινούς θνητούς, είτε χρησιμοποιούν δυσανάλογα περιττή λεκτική βία (και μάλιστα προσωποποιημένη, όπως δηλαδή καταλαβαίνεις την πολιτική) γι’αυτό που υποτίθεται ότι υπερασπίζονται.

        2. Περί θέσεων και απόψεων:«Καθαρές θέσεις» δεν γίνεται να έχεις: θέσεις έχουν τα κόμματα και οι οργανώσεις. Τα άτομα έχουν απόψεις. Στην περίπτωσή σου, ωστόσο, οι θέσεις και οι απόψεις είναι το πρόσχημα: ο σκοπός είναι η υπεράσπιση, εν είδει φερεφώνου (δες τα σχόλιά σου) του προστατευόμενού σου. Εναντίον όλων. Όσο για τις «καθαρές πρακτικές» σου, δεν ξέρω αν το νομίζεις απλά θέμα στυλ, αλλά ο κιτρινισμός δεν είναι καθόλου καθαρό πράγμα.

        3. Για την αρρωστημένη κυρίαρχη αντίθεση, γύρω από την οποία γυρίζεις σαν μύγα:Αν δεν ήταν πέρα από κάθε αριστερή λογική, θα ήταν απλά αστείο το ντέρμπι «αδίστακτη Τσιπροπαρέα-άδολος Αλαβάνος» που έχεις σκηνοθετήσει. Άστα λοιπόν αυτά περί εμπειρίας που μου λείπει και μην μπερδεύεσαι: φταίει απλά ότι στο εν λόγω ντέρμπι βαριέμαι πολύ να παίξω -μου φαίνεται πολιτικά πρωτόγονο το δίλημμα «αλαβανικοί-αντιαλαβανικοί» γύρω απ’το οποίο έχεις στήσει το μπλογκ σου και εντελώς ανήθικος ο τρόπος με τον οποίο επενδύεις στην ήττα και το μπάχαλο, ελπίζοντας ότι αυτή θα είναι η συνθήκη για την επάνοδο του νέου Ανδρέα Παπανδρέου. Να συνεχίσεις, σου δίνει λόγο ύπαρξης. Καθένας και η Αποστολή που έχει αναλάβει, για να το πω με πιο ψυχαναλυτικούς όρους…

        4. «Αν νομίζεις πως αυτοί καταλαβαίνουν από τον “διάλογο” που επικαλείσαι«: Επειδή δεν καταλαβαίνουν, νομίζεις ότι «δικαιούσαι» να γράφεις εμετούς, να «κλείνεις το μάτι» πονηρά, να σκανδαλολογείς και να ξεκατινιάζεις. Σε άλλες εποχές και με άλλο συσχετισμό, θα μπορούσες και να τους δείρεις.

        5. Για τη «διάλυση του ΣΥΡΙΖΑ» και άλλες ιστορίες για οπαδούς (του Αλέκου, όχι του ΣΥΡΙΖΑ): Καταλαβαίνω ότι πρέπει να εξακολουθείς να υπηρετείς τον λαό που έχεις επινοήσει μπροστά απ’την οθόνη, αυτόν που έχει «βαρεθεί τα κόμματα και τους μηχανισμούς» (θέλει μόνο ηγέτες), αλλά μετά τις εξελίξεις του Ιουνίου, είναι απλά ενάντια στα γεγονότα να ισχυρίζεται κανείς ότι ο Συνασπισμός «διέλυσε/διαλύει/θα διαλύσει» τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι δηλαδή οι Ανανεωτικοί/Δημοκρατική Αριστερά μπλοφάρανε όταν λέγανε «ή εμείς ή ο ΣΥΡΙΖΑ».

        Θα πρότεινα να μη συνεχίσουμε. Στη θέση σου, και στη θέση πολλών που διαβάζουν την δημοσίευση, θα είχα βαρεθεί. Ελπίζω κάποτε να νιώσεις λίγο καλύτερα, ώστε να σταματήσεις να τρέφεσαι (από) και να τρέφεις την μιζέρια πολλών αριστερών και το φραξιονιστικό μίσος: υπάρχει πολιτική ζωή κι έξω απ’αυτά.

        Χαιρετίσματα στον Ανδρέα -συγγνώμη, τον Αλέκο ήθελα να πω.

  17. αριστερός ογκόλιθος says:

    Σύντροφε θεατρικέ, βάλε τάξη στο μαγαζί. Σε λίγο θα ΄χρειάζομαι αντιασφυξιογόνο μάσκα για να αναπνεύσω εδώ μέσα. Άσε τους χουλιγκάνους να παίξουν στο γήπεδό τους. Μην κάτσουμε να σκάσουμε κιόλας με τον κάθε ρυπαρογράφο…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: